Wednesday, June 15, 2011

dah2 menyampah kalau da x leh tlg g maen jauh2


pelik kn tajuk nie.....di sebab kan tajuk pelik nie lah aku terkebil kebil xleh lelap mata samapi skunk nie dah pukul 3.25 pagi..sian aku nie...nasib2 tapi nak buat mcm mn kan...selama nie aku berkorban untuk die..tp die x hargai pun..skunk ak xdpt tolong die..die suruh aku pergi jauh2 dari hidup die..aiseh men sedap betul die halau aku...habis madu sepah di buang ceh...die dok senang2 enjoy sana sini..happy2...ade ke patut??die x paham perasaan aku ker?atau aku xpaham perasaan die?..arghh aku sayang die tapi die dah suruh aku pergi jauh dari diri die...xkan aku nak stay jugak...tembok nye aku klu dok tunggu die lagi...hurmmm..kadang2 ak kesian kat die..tp pernah ke die kesian dgn ak?amik berat pasal ak?ak ckp ak tukar number phone pon die juz jawab OWH!!..die x mintak pon number baru ak...nampak sangat ak nie xpenting dlm hidup die ek..u all tau die klu keluar dgn org lain siap update at FB siap ckp happy gile hang out ngan si pulan...tyme die kuar ngan ak xde pulak wat mcm tu...gamabr ak langsung xpernah di upload dlm fb die..yg pelik gmbar member die ramai pulak...xphm3....ak sayang sangat kat die..ak rase happy bile dpt tgk muke die...dulu die pernah block ak kat FB die..ak sanggup buat akaun FB lain n add die juz semata mata nk tgk gamabr2 die...gile kan aku..sanggup buat mcm tu.....aku sanggup berhabis duit utk die....sanggup kena marah kerana die....mcm terhegeh jer aku nie kan...tapi itu lah tanda sayang aku pada die...aku nak die bahagia tapi kenapa die xnk buat aku bahagia....sekarang die dah suruh aku pergi jauh dari diri die...aku redha..dan aku akan pergi dari diri die...mungkin ade nye aku ni juz kusot kan kepala die....bile ak dah jauh dari diri die..die pasti bahagia..well now aku akan pergi di harap kau akan berbahagia...agak2 die akan halang aku x??......walaupun pahit ku telan jua

No comments: